Informatie Van Dijk boeken


Heb je je boeken voor het nieuwe schooljaar nog niet ontvangen? Lees dit bericht van Van Dijk over de levering.

Informatie Van Dijk boeken

Beste leerling (ouder/verzorger van),

Op dit moment is het erg druk op onze klantenservice en zijn de wachttijden langer dan je van ons gewend bent.
Door de krapte op de landelijke arbeidsmarkt en de drukte rondom de levering van de leermiddelen, kunnen wij pas later starten met het verwerken van jouw mail. Uiteraard doen we er alles aan om zo snel mogelijk jouw mail met betrekking tot de levering van je pakket te beantwoorden. 

Om je alvast verder te helpen, hebben wij de meest gestelde vragen met antwoorden op een rij gezet.

Heb je je pakket tijdig besteld, niet ontvangen en is je opleiding daadwerkelijk gestart:
  • Deze week (maandag en dinsdag) gaan de laatste orders van noord en midden de deur uit
Houd hiervoor je persoonlijke klantomgeving goed in de gaten en je ontvangt van ons bericht zodra wij het pakket hebben overgedragen aan post.nl

Heb je je pakket tijdig besteld, niet ontvangen en je opleiding is nog niet gestart:
  • De pakketten van regio zuid gaan deze week de deur uit. Dit betekent later dan je van ons gewend bent maar wij doen er alles aan om de pakketten te leveren. Je ontvangt van ons bericht zodra wij het pakket hebben overgedragen aan post.nl
Heb je je pakket al wel ontvangen maar er ontbreken boeken:
  • Bij het samenstellen van je pakket lagen de betreffende boeken niet op voorraad. Dit betekent een nalevering. Wij starten in week 36 met het verwerken van de naleveringen.
Helaas moet ook hier helaas rekening gehouden worden met een langere levertijd

Kijk ook goed of het hier niet digitaal lesmateriaal betreft. Wij zien vaak dan men een boek verwacht maar dat het dus een licentie is.  Dit ter info.

Heb je je pakket al wel ontvangen maar zitten er boeken bij met schade die je wilt melden:
  • Heb je nu boeken beschadigd ontvangen, meld dat in je persoonlijke klantomgeving (MijnVanDijk)  bij "Iets melden".
  • Maak je de keuze om er wel mee te werken dan staat dat genoteerd en volgt er geen schadefactuur en indien nodig kun je het boek het gehele schooljaar ruilen voor een vervangend exemplaar
  • Maak je de keuze om wel te vervangen dan houd je het boek tot dat je de instructies en het vervangende artikel hebt ontvangen.

Is je pakket niet afgehaald en weer retour naar VanDijk ?
  • Zodra wij het pakket hebben ontvangen zullen wij deze weer voor een tweede poging versturen. Met deze actie zijn wij dagelijks bij. Dus pakket bij ons binnen dan sturen wij het pakket met de eerstvolgende mogelijkheid weer op.
Uiteraard houden wij ook je school op de hoogte over deze situatie. 

Heb je een ándere vraag? Vul dan het contactformulier in op onze website, bekijk onze lijst met veel gestelde vragen of kijk op Mijn VanDijk.
Wij vertrouwen erop je hiermee op dit moment volledig te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet, 
Afdeling klantenservice



Terug naar nieuwsoverzicht